Sunday, May 10, 2009

Skissedillaskisse #7

Selv om vi nå er et lite stykke inn i mai, og folk begynner så smått å få andre ting å sysselsette seg med, så er det likevel mange som synes det er deilig med en liten scrappepause mellom slagene. Scrapping er jo for mange en form for terapi, så da håper vi igjen på mange flotte bidrag denne runden også.
Husk at alle som er med i løpet av mai har en sjanse til å vinne en pakke sponset av TreL.

Ukens skisse er laget av Hege.



Her kan dere se våre løsninger av skissen:
Anette - Broggis

Lene - nabon

HegeAL

Marianne - mi@

Ann-Christin - Lula

Fristen for å levere bidrag til denne skissen er neste søndag, altså selveste 17.mai kl.22 *HURRA*

17 comments:

oheidia said...

Åh - jeg bare elsker denne skissen! Skal begynne på denne senere i dag :=)

Gladie said...

Flott skisse, supre DT-bidrag!
Ser det begynner å haste med sekser'n... CU! ;)

Vibeke said...

Herlig skisse!!:)

Camilla said...

Flott skisse og herlige eksempler fra dere. =)

Renate said...

Digger skissene deres. Har levert mitt bidrag til dere og.

annes paperfun said...

Igjen en herlig skisse å jobbe etter og flotte DT bidrag!
Takk jenter for at dere har denne utfordringen.

Hege said...

Kjempeflott skisse! Veldig kjekk å lage. Jeg har nå levert mitt bidrag!

Anette said...

Her er mitt bidrag:

http://mamma-anette.blogspot.com/2009/05/skissedilla-7.html

Lene s said...

Diggar dinna bloggen! Gledar meg til kvar veke når det kjem ny. Kjempekjekt å sjå kor ulikt dåke tolke skissa! Inspirerande! Eg har laga eit bidrag dinna veko og;)

MonaV said...

Så flotte skisser dere lager.
Mitt bidrag er levert.

Agnethe said...

Mitt andre bidrag er nå innlevert.

Agnethe said...

er det noen som kan forklare hvodan man linker 2 ganger? jeg entrer linken og navnet mitt kommer opp på nytt, men hvis jeg går ut av siden og går inn igjen er den andre linken borte. Knotete forklart, men hvis det er noen som skjønner hva jeg gjør feil blir jeg glad for svar.

~Isabell~ said...

Kjempe flott skisse, har prøvd meg jeg også:

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/05/skissedillaskisse-7.html

Mvh Isabell-Taranita

mi@ said...

Takk for mange hyggelige kommentarer og bidrag så langt.

Håper mange fortsatt har anledning til å delta ;-)

Mokka said...

Jeg har levert ett bidrag. Kjempekjekk skisse. :)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen said...

Her er mitt bidrag :-)

http://camillascrappeskriblerier.blogspot.com/2009/05/frihet-pa-2-hjul.html

Gladie said...

Da har Mr Linky fått mitt bidrag også :) Fortsatt god søttendes, jenter :)