Sunday, April 11, 2010

Skissedillaskisse #55

Happy søndag! 
Sola skinner ute og jeg bare sniker meg inn for å kunne legge ut dagens skisse.
Det nærmer seg vår. Trampolina har kommet opp her alt og de første gule hestehovene dekker bakken rundt oss. Fins det noe bedre enn den første tiden på våren når snøen forsvinner?
Eneste jeg kan tenke meg må være ny skisse fra oss ;-)

Denne gangen laget av Lene.

Her er bidragene våre denne uka.

Ann-Christin:

Anette:

Carrin:

Lene:

Hege:

Brit:

Mia:


Glem ikke de lekre premiene vi i skissedilla sponser denne måneden ;-)

Ha en helt nydelig søndag!

5 comments:

Anonymous said...

Herlig skisse!! Og knallfine LOer! Inspirasjon i massevis, tusen takk!:) Legger inn min løsning på skissen i morgen:)

Håper dere har hatt en kjempe fin helg. Klem fra Cathrine

Yasmin said...

Kjempe herlig skisse!! flott å se en med mange bilder på.. må se om jeg ikke får lagd et bidrag til denne! :)

pia iris said...

masse flotte LOer dere har lagd.
her er min tolkning av skissa.
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/04/smanisser-2009.html

*marion* said...

Her er min http://scrapping.no/forum/viewtopic.php?p=4037305#4037305

synnøve said...
This comment has been removed by the author.