Tuesday, May 25, 2010

Dilla på 7

Jammen, kom det ikke inn mange flotte bidrag forrige uke også, selv om mange nøt godværet og langfri :-)
Vi dillajentene har valgt oss ut disse favorittene fra de innkomne bidragene.

Takk til alle som leverte.

Lula:
Jeg falt helt for denne loen av Lene denne uka! Ren og med deilige duse farger. Lyseblått/turkis sammen med gult ble bare helt herlig Liker også godt de små bitene med mesh under de revne bitene, det ble flott kontrast. Gjennomført!



Carrin:
Jeg velger meg denne av Wenche! Digga de skarpe fargene i misten bak bildet. Og selve bildet er supersøtt!




Nabon:
Jeg vil ha denne friske grønne loen fra Therese.

Elsker følelsen denne gir, flott bilde og elsker den lille gutten over tittelen! Kult med binders og malingsringene!




Mi@:
Jeg måtte jo velge meg denne kule hunde-Lo'en *hehe*. Det er Siv-Anne som står bak mesterverket. Likte godt at hunden er klipt ut og satt på hvit kartong, og fargene i bildet og LO'en harmonerer så fint. Og så den lille feminine touch'en med bling og blomster. Lekker!




Broggis:
Vakkert og deilig vintage av MonaV! Mona har en utrolig lekker stil, og her er det nesten ikke brukt noen mnsterark. Lekkert pyntet med masse flotte detaljer! Takk for inspirasjonen!




Brit:
Jeg velger denne lekre LOen av Isabell. Utrolig fint med bruken av sjablong/mask. Og så likte jeg kjempegodt rammen rundt det nydelige bildet. En veldig fin LO!






Hege:
Liker så godt denne av Alfie. Flott historie og minner å ta vare på. Kult å ta med bilder av alle favorittbøkene.









7 comments:

~Isabell~ said...

oi, så utrolig kjekt at min ble valgt, tusen takk for herlige ord Brit=) og takk for all inspirasjon dere gir=)

MonaV said...

Så moro at min ble valgt denne gangen.....tusen takk til deg Broggis, for fine ord.
Sånn setter jeg stor pris på.

Lene said...

oi! Så morsomt at min ble valgt ut! Tusen takk Lula for gode ord - dette varmer stort!

Ønsker skissedilla en flott uke!

tæsj said...

Så morro å bli valgt ut. Tusen takk Nabon:)

Siv Anne said...

Tusen takk!

Kjempekoselig at min hunde layout kunne bli en dille :)

Wenche said...

Tusen takk Carrin, for at du valgte min Lo.

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Flotte bidrag alle sammen , Gratulerer til alle, velfortjent:)